Wednesday, May 6, 2009

HATYAI, THAILAND

Hotel May Flower,tempat kami bermalam di Hatyai.
Jalan-jalan shopping di Bandar Hatyai pada waktu petang.
Bestnye pokok bunge kertas ni, sungguh cantik,semasa jalan-jalan kat Samila Beach, Songkla.Bile letih rehat dan begambo le....
Ni pula di tepi pantai Samila begambo dgn ikan duyung yang sesat.Ikan duyung ni tembaga sian die tak tau jalan pulang ke laut gamaknye...
Hah...bas ni le yang kami naik weh...2 tingkat mmg cantik dan selese.


Issh...ish...ish... tak abis-abis g honeymoon lagi aku ni. Sekali ni aku dan hubby g Hat yai Thailand lak. P naik bas kebetulan je sebab ikut group Biro Kebajikan,MPS. Aku pun tak sangka gak dapat p. Seronok juge sekali sekali naik bas. Pengalaman le katakan. Kami masuk ikut Bukit Kayu Hitam, Danok dan terus g Hat yai. Kami g juge Samila Beach, Songkla best sgt, cantik tempat tu. Panas sikit sebab tepi laut. Hah.. lagi satu shopping kat Hatyai ni mmg best gile sebab murah sgt. Aku dan hubby ade le beli sikit2. Kami beli dulang hantaran untuk anak2 nak betunang mmg murah sekali tak rugi kalu beli. Letih shopping apa lagi balik tdo le kat hotel. Penat2 juge tapi tak pe leh g urut. Huh...sedap urut weh... 2 hari kami asyik g urut je. Memang syok. Aku dan hubby tinggal kat Hotel Mayflower, Hatyai makan kami makan kat restoran Salmah dan Hamid. Ntah le bile lak nak p......Sayonara Hatyai... Hingga jumpe lagi.... bye..

No comments:

Post a Comment